Kvällen

Publicerat: 2009-02-05 Kl: 22:21:26 | I kategori: Allmänt


Tänker väl mest bara titta in och säga god natt. Är helt slut i kroppen och ska lägga mig och sova nu, eller vi ska lägga oss o sova =) Eller, jag lägger mig nog i soffan och sover ist.. Känner att jag börjar få feber och vill inte kladda fast i någon inatt. Har väldigt svårt att sova när jag svettas/fryser hela tiden. 


William sover redan, hans lungor låter fortfarande bra *peppar peppar*. Vill inte spendera den första helgen då jag är HELT ledig på sjukhuset. William har blivit alldeles för gammal för det. Och eftersom vi alltid blir isolerade så inte denna helg, snälla gud? För Williams skull!

Jag har varit ute o gått en sväng med Emma nu.. en lång sväng. Vi var även förbi Pillan o tog en cigg, har inte träffat hon på evigheter.

Noppeeee nu ska jag sova =) Lägger förut ut några bilder som är ett par dagar gamla. God natt





1, William och Theo hade lite mys i soffan med massa godis o popcorn. Men dom åt väl som vanligt 2 st var ungefär.
2, Måla på Sandras mage är alltid lika roligt =)
3, Eftersom dom inte bara målar på papper utan det slutar alltid med att alla är full i färg så blir det bad innan T går hem.
3, Det finns inga regler när man är sjuk.. kolla klockan.. :O hmm
4, Som sagt, no rules.
5, Jag vet hur killar ska drillas ja ;)

Kommentarer
Postat av: Zabine

hon sitter på behandling från och med idag

2009-02-05 @ 22:38:17
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: fanny

Oj vad stor mage sandra har fått, när ska hon föda?

2009-02-07 @ 18:23:43
URL: http://fabulousface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0