Nattbesök

Publicerat: 2009-02-19 Kl: 19:34:37 | I kategori: Allmänt


Igår natt när jag var uppe och skulle göra en välling åt William hörde jag att det "pös" under diskbänken. Jag var så trött o yrvaken så jag trodde att det var soppåsen som brann. Men det var en läcka i röret så det pös vatten, en massa vatten! Så jag ringde mitthem och innan han var här (bodde på alnö) så var klockan halv 2 eller nånting. Gud jag var så trött. Det tog en timma sen gick jag raka vägen in i sängen o somna, vid halv 3. Upp halv sju.... Är riktigt trött idag! Så ikväll blir det tidigt.

Idag har jag jobbat o allt har rullat som vanligt nästan. William är sjuk igen, tack för att han fick vara frisk tre dagar. Vissa föräldrar på W's dagis vill jag knäcka på mitten.. Vissa anser att om ett barn nästan hostar upp sina lungor är dom inte sjuka?!! Jag vill bara få vissa där att tänka på dom som har sjuka lungor, en förkyldig är aldrig för William "bara" en förkyldning. Men det skiter väl dom i, dom vill väl inte förlora pengar genom att vara hemma.. suck.

Nu ska jag vänta tills W somnat sen ska vi baka en kaka eller nånting.. kanske beställa biteline som jag har varit sugen på sen igår.. =) Gott va?:D


Kommentarer
Postat av: madde

heej=) vi kan nog hämta kattgrejjen ikväll eller imorn om det går bra för dig=)

2009-02-20 @ 11:51:17
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0