Skogspromenaden

Publicerat: 2009-02-02 Kl: 20:32:03 | I kategori: Allmänt


Idag har det varit en helt vanlig dag, nästan iallafall =) Det är datumet William var beräknad, men han hade lite bråttom. Vi, eller mamma brukar komma o fika eller så när det är 2 februari. Så hon var här och åt middag med oss.

Egentligen skulle jag ha jobbat till sju men jag har varit så jäkla trött idag! Jag vet inte riktigt vart ifrån det har kommit men jag fick iaf gå klockan 15.00. Behövligt om man säger så. Åkte och hämtade prinsen sen hem o gjorde mat. Nu kommer jag somna så fort William har somnat riktigt. Ögonen orkar inte med om man säger så :p

Åter till rubriken, igår vad ju jag och Titti ute och gick i skogen. "Nacksta skogen" och utan att överdriva var det som en sagoskog. Vi stannade till och bara stod och tittade flera gånger. Det var så vackert med snön på träden o tystnaden, friden. Jaaa dit lär jag fortsätta gå! Hur underbar skog som helst!  Men det blir kanske imorron eller på onsdag, då jag har återfått min energi!!






God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0