äpple

Publicerat: 2009-01-10 Kl: 08:58:40 | I kategori: Allmänt




Såg att det första inlägget inte vart publicerat förut.. men jag stängde av datorn och ibland glömmer jag bort vad jag håller på med på datorn =p

Nu sitter William och äter äpple framför tingeling filmen. Jag ska sminka mig o göra mig klar o messa Q och se om han är vaken, det vore ju nånting om han försov sig :p hahah.

Aja hörs senare=)





När lillhjärtat låg på IVA. 2 av dom första bilderna som togs på han, ungefär 30 min efter födsel. Det gör ont i bröstkorgen när man ser bilderna och tänker tillbaka.. ( sista bilden är han 5-6 dagar gammal)



NU, är han big baby =))







Min förra datorn som dog fanns ALLA bilder, huur mycket som helst. Med datum, tid men jag tror att det inte går att "rädda" dom.. Fan, när jag tänker på det är det sen första dagen, alltså bilder från varje dag! Och dom finns inte på bilddagboken eller lunar heller.. skit tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: zabine

hehe ja okej! =) de stod ju där de stod ju där de står info om mig.. :P hur mkt förtidigt född va wiliam?

2009-01-10 @ 16:19:30
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: anki

kan du inte sätta hårddisken i en annan data då ?

synd annars de har jag råkat ut för många gånger med de e skit

2009-01-10 @ 21:26:38
URL: http://litsmomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0