barnledig?

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 23:41:43 | I kategori: Allmänt


Hur kul är det då?? Nej men William sover hos syrran för dom har inte träffats på länge. Tror dom har varit o åkt pulka o sånt skoj idag =) Han kommer tillbaka imorronbitti men jag måste sysselsätta mig så jag inte tänker på att han är borta :p Saknar ju mammaskillen! Men han verkar inte sakna mig.. Han ringde nämligen förut o han sa bara att klockan var 8 o 10 sen hejdå. Inget mer.. så det kändes ju skönt =)


Nu ska jag titta lite på tvn sen komemr jag nog tillbaka. Men vill först lägga in bilderna som inte kom upp igår. Bilder på texter jag vill ha på väggen lite här o var fast inget 100 bestämt än =) Så klart inte exakt som på bilderna men dom ger lite inspiration!
 






slutligen.. Får jag en tjej så ska hon få dom här underbart söta skorna från baby dior!

Baby Dior

Faux-Fur Snow Shoe

$125.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0