changeling

Publicerat: 2009-01-25 Kl: 10:06:09 | I kategori: Allmänt


Filmen vi såg igår måste vara den bästa filmen jag sett på många år! Ni måste se den.. den var hemsk samtidigt som den var jätte spännande. Tårarna rann flera gånger :p Men hon brevid mig, hon grinade hela tiden. Förstår inte vad som flög i hon =)

Skulle egentligen börja jobba tolv men jag ska öppna med N nu ist. Frågade om jag fick för William ska ändå vara hos Mamma til 11-12. Hade god lust att hämta han igår efter bion. Men det var snöstorm o allt. Jag o D valde att gå hem ist för bussen.

Älskar mina två.




Kommentarer
Postat av: Zabine

Visst är den bra! jag verkligen älskaaar den filmen!

2009-01-25 @ 12:41:44
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0