fläskläpp

Publicerat: 2009-01-24 Kl: 10:52:31 | I kategori: Allmänt


När jag plattade håret så stod William och borstade tänderna. Jag gick ut 10 sek för jag skulle hämta borsten då ramlar han på något konstigt sätt så när jag hittar han forsar det blod från munnen o näsan. Men han grät bara för att han vart rädd för det gick över på en gång. Sen berättade han hela tiden att Max oxå blödde i boken. I "Max lampa" då blöderna han på knäet när han ramlar från bordet. Det syns inte så bra på bilderna men han är så söt med sin fläskläpp =D haha







Härom kvällen var V här med lucky, vi lekte o bakade. Sen gick jag o V på långpromenad =)


Kommentarer
Postat av: Zabine

lillsöööötungen!!

2009-01-24 @ 15:47:27
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: My

Nej stackars william "/ Tur att det gick bra! =D

2009-01-24 @ 18:13:41
URL: http://popsensation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0