fredags mys

Publicerat: 2009-01-16 Kl: 22:56:44 | I kategori: Allmänt


Kul att man råkat ta i EN tangent så försvinner allt!! gaaah



Idag när jag kom hem från jobbet så var vi hemma ett tag, lekte lite och myste i sängen innan jag mötte M och gick vidare till Ica. Vi handlade godis, chips, präron mer till william och lakrits klubbor) Sen har vi suttit hemma och vräkt i oss massa gott och tittat på oteckande pippi :) förvånad? William fick vara vaken till halv tio för det är ju fredag och han satt tillomed framför pippi och kissade på pottan!! Mammas stor kille*stolt*. Hans undanflykt ikväll när jag sa att vi skulle sova så sa han att han "måse kissa klart", han som annars hatar bara synen av pottan. Han kanske kommer börja använda den nu? *hoppas*

På tal om William så går han in till sitt rum nu på kvällarna, nu trivs han faktiskt att sova där. Vi har börjat spendera massa tid i hans rum ist för köket och vardagsrummet så det har nog gett resultat =) Han är ju inte så intresserad av leksaker, nästan ingenting alls om jag ska vara ärlig. Han leker med massa annat och oss. Han målar/ritar även mycket =) Det är skönt men samtidigt tråkigt.. :p Vill ju att han ska mysa med mig innan han ska sova. Nu läser vi en bok, 20 ggr per kväll. "Max lampa". Fast nu kan vi den boken utantill så det är nästan han som läser för mig =)



jag och D lägga oss och se på film, det var ett bra tag sen jag kollade på tv överhuvudtaget :p Det ska bli mysigt.

Hörs imorron trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0