God kväll mina kära läsare

Publicerat: 2009-01-22 Kl: 23:07:24 | I kategori: Allmänt


Jag har inte uppdaterat idag pga av tidsbrist :p Jobbade till 15.00 sen hämtade jag W som absolut inte ville följa med mig hem. Han hade så roligt ute med dom andra barnen. Men efter många om och men så fick han åka madrass en gång till sen tog jag han i famnen. Han var stel som en pinne tills vi kom en bit för då skulle han köra "lally!!!!!!!!!" med vagnen =) Mys unge!

När vi kom hem så busade vi oss båda svettiga, haha vi sprang runt o skrek, läste böcker, gjorde våra "springkramar" o myste i sängen. Sen kom D hem o började med maten o vi fortsatte busa :) Efter en stund kom V med lucky, det gick faktiskt bra. Jag har ju lite respekt för sånna hundar nu på senare tid, kamphundar överhuvudtaget runt W pga av en liten incident som hände för länge sen. Men lucky är så klumpig o han välte W flera gånger men sen vart han lite bekvämare och lugnade ner sig =) Då började W "lucku! tyst! sitt! stanna! TYST!!!" Han stod bara och titta på W med huvudet på sne ;p sötnosen vovvsingen. Och pussade W i hela ansiktet med ett slick, hahah.

Efter maten och lite mer bus gick jag och V till stan, tog bussen till korsta och solade =) Nu har jag fått lite färg då nu kan jag tagga ner lite med solariumet. V och jag har väldigt mysigt i solariumet :p hahah.

NU är jag hemma efter en promenad hem från stan, ganska trött så det blir tidigt ikväll, ögonen går redan i kors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0