god morgon

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 09:51:41 | I kategori: Allmänt


Här hemma är det lugnt och tråkigt, men jag antar att det är fullt hus hemma hos Angelica =) Tänkte ta en sovmorron, vilket jag alltid tänker när D kliver upp med William eller när han sover borta. Men då vaknar jag alltid tidigt så då är det lika bra och låta D sova =) Nu vaknade jag och skulle vända mig om o pussa på W, det slog mig inte förren jag vände mig om att han sover ju borta. Där låg ist D och snarka.

Så jag tänkte att jag skulle ta det väldigt lugnt idag, städa lite nu innan jobbet. Men då ringer Nadia och en personal har försovit sig(så förväntat!!) så jag ska åka in så fort jag kan. Men det gör ju inget, det spelar nästan ingen roll hur mkt jag jobbar(på ett sätt gör det de, eftersom jag ska hinna med W oxå) men det känns så skönt att när jag än kommer är Nadia där =D då är det inga problem.

Det känns härligt att ha lämnat mitt gamla jobb, dock inte helt. Sista helgen nästa vecka, eller var det nu? Nee nästa helg! Samtidigt som det är lite sorligt så är det ju? Jag har trots allt jobbat där sen jag var 13 år typ :) Men samtidigt har en stor sten lyfts från mina axlar på ett skönt sätt.

NUUUuuuuuu har jag inte tid med detta längre. Jag ska jobba sen hem o pussa sönder min finaste 2åring. Jag säger alltid att det är som om W har en liten tonåring sittandes på en stol i hans huvud eftersom han beter sig som en sån. Då sa Vilma att det kanske berodde på att han har unga föräldrar. Ja varför inte??
Men han är så söt, han förstår verkligen allt vi säger och svarar. Samtidigt är han väldigt duktig på att rätta oss när vi gör fel. hehe han är så GULLIG :D hjärtat smälter! Han är en tonåring fångad i en minikropp typ..
"SUTA MAMMA, GÅÅ.. SUTA!!!" säger han när han badar han vill alltid göra det själv, för annars vet han att man inte får kasta vatten o göra om badrummet till sporthallens ute bad!
"mamma sitt.. mmm städa hä. nu gå" hahah.. gränslös kärlek? JAPP!





Kommer inte ihåg när detta knäpptes efter som emma och jag aldrig är ute så det måste vara ett bra tag sen =)
Johan.. Han har man varit bra kompis med för många år sen.. men man växer ifrån varandra. Har tänkt på många gamla kompisar som man saknar otroligt mycket.. Spattan tex.. Vad gör han nu? Vet att han bor i sthlm och ska få barn =)

Kommentarer
Postat av: nikita

du måste länka till tävligen ewe =)

2009-01-08 @ 10:04:01
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: amanda

det var väl när du o ja hyrde lokalen i vinkeln??

2009-01-08 @ 16:33:05
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0