godis

Publicerat: 2009-01-14 Kl: 22:40:21 | I kategori: Allmänt


Det tog mig en kvart att hitta godiset jag la undan igår.. Eftersom man måste gömma det man vill ha kvar tills kvällen efter. Typ, godis, chips, dricka, popoorn, you name it!! För annars äter D upp det.. allt! hahah..
Men igår kväll gömde jag det så bra så jag själv inte hittade det :S längst in i städskåpet =D haha såå dumt! Men jag ville så gärna spara det för jag hade bara köpt favoritgodisar :p

..som den gången D och jag skulle dela på en marabou. Vi satt och pratade om en ganska viktig sak i ca en minut. DÅ utan att jag tänker på det sitter han och bara äter o äter o äter o äter(och äter) det fanns inget stopp? ja asså på en minut fick han i sig en stor choklakaka :p det var så roligt o se, mitt matvrak =))


Men just nu är jag glad över att jag gömde det igår.. för det är så gott!






Nu ska jag lägga mig o se på tvn, måste ta igen lite sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0