Hemkommen efter jobb

Publicerat: 2009-01-29 Kl: 20:01:40 | I kategori: Allmänt


Kom hem vid halv åtta. William och jag har busat så vi är helt svettiga =) Så vi sitter och varvar ner framför pippi innan W ska gå och lägga sig. I vanliga fall lägger han sig mellan 7-8 men idag ville jag träffa han lite mer. Mammas gohjärta. Det är bara blöjan kvar sen är han ett stort barn. Ingen bebis längre :( Ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden. Nej, det gäller att skaffa ett par syskon ist! =)

Nu ska jag lägga W sen ska jag hämta Raja och gå en promenad med Emma, ett tag sen vi sågs nu.. Hon är för fin för oss nackstabor nu. FAST jag bor ju i sallyhill nu. Så jag är sallyhillsbo nu mera :p Deni...

Nee nu ska jag göra någon nytta.




"WEEEEJ MÅÅÅL!!!"

Kommentarer
Postat av: Smilla & mamma Annelie

Hoppas ni får en super duper helg! Vi gillar också Pippi så nu ska vi kolla på det.



Vår tävling går ut idag så kika gärna in och tävla.

2009-01-31 @ 10:50:08
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0