ont i skallen

Publicerat: 2009-01-09 Kl: 20:48:51 | I kategori: Allmänt


idag har det inte hänt något speciellt. Jag jobbade på som vanligt sen åkte jag och lämnade en nyckel till cilla i korsta =) Jag hade bestämt med dannes mamma att hon skulle komma förbi med några saker men det hade jag helt glömt bort. Hon ringde när jag skulle gå till bussen så då kom hon ist och hämtade mig så jag slapp åka buss, härligt!

Nu i eftermiddag/kväll har jag och William badat, typ 1 timma. Vi har lekt och han har tvättat mitt hår, hehe han är så gullig =) Det är så roligt nu när man verkligen kan prata med han, han förstår som sagt allt man säger! Han svarar såklart oxå tillbaka när han är på bra humör =) Han har även börjat "gurgla" vatten i munnen efter han har borsta tänderna, vilket händer minst fyra ggr per dag.. sånt som händer! Pottträningen går däremot ingenstans det :D Men han sätter sig på toan och låtsas kissar, torkar sig sen tvättar händerna. Hur gullig som helst! Men han tycker fortfarande att pottan är läskig. Men vad gör det.. han får ha blöja tills han känner att det är dags jag har inte bråttom, har du? ;)

Nu ska han iaf börja sova i sin säng igen efter en tid i min och det går faktiskt bra. Vi gör oss klar för sängen sen läser vi en bok, efter boken får han en välling o nu ligger han och tittar på stjärnorna och sjunger Sankta lucia. Sen kommer han få en till, då somnar han :)

DÄREMOT har jag och mamma bytt säng och ända sen dess har jag haft så jäkla ont i nacken, huvudet och ryggen så jag sover på soffan inatt för att se om det går över. Jag jobbar nämnligen 10-19 imorron, det känns stort att dom litar på mig då jag bara jobbat en vecka =) Nadia, se till att VILA och gö nånting roligt :D Vi kommer ha allting under kontroll. Jag jobbar inte helt ensam utan 2 till ska vara där =)

Nu blev det för mycket text, jag återkommer.. va så säker ;D



Kommentarer
Postat av: vilma

hahahaaa justja,sötnos;-D

2009-01-10 @ 16:50:40
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0