Söndag

Publicerat: 2009-01-25 Kl: 20:00:34 | I kategori: Allmänt


Denna dag har gått riktigt fort! Det brukar inte söndagar göra annars. Idag har vi kunnat med att jobba, handla, leka, storstäda, promenera m.m.  Nu är jag lite rastlös och ruggigt sugen på chocklad så jag ska nog baka en kladdkaka =)



1. Någon som har kollat på pappa för mycket? Han sitter alltid med armarna i kors på knäna när han sitter på pottan.
2. En arg/bestämt/sur William-min :p
3. En sekund efter en jätte glad William-min.
4. Eftersom pappa är Ws idol så provar han gärna Ds kläder.. ofta =)


Kommentarer
Postat av: vilma

Hahaa kolla sista bilden och sök på Alvin and the chipmunks på google(bilder)SKa du få se nåntingt;-Dhehe söötnos.

2009-01-28 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0