bebis suget

Publicerat: 2009-07-05 Kl: 23:47:39 | I kategori: Allmänt


Jag har så dålig på att uppdatera men det får ni leva med :) Jag har fått såååånt bebis sug nu när man ser att så många får barn. Madde och Albin har ju fått en liten tjej nu och hon är så himla fiiin, har ju sett kort på hon =) Och william börjar bli så stor.. Och han vill ju ha en lille syster, hon ska heta Evelina :P hahah.

Han har kommit in i någon trots ålder för detta är det värsta jag sett nånsin men det går ju över =) Men måste bara ha tålamod och stå ut. Ibland kan det kännas som att han hade fått alldeles för mycket uppmärksamhet som liten för om man inte svarar direkt när han pratar så skriker han och lever om. Men nu försöker vi lära han och vänta, men då kommer han och slår eller biter en. Jag vet inte riktigt hur man ska handskas med han just nu.. Men vi kommer nog på något sätt.

Kanske nån som vill ge oss tips på hur man får han och vilja gå på pottan?? Han sitter en stund sen är han färdig. Han har kissat en gång men det var bara ren tur..

Kommentarer
Postat av: madde

TACK=) Förstår att du blir bäbissugen,de är ju verkligen bäbisar överallt nu!!=) Ni får kanske börka på bäbisverkstan igen då;)

Ne,jag har mellan lägger på både,testar ibland att ta bort det,men hon vill inte greppa ändå! Himlans kladd å bök me den där!Sen har jag bara EN,så man måste hålla reda på den,annars blir de nog kaos här hemma,måste åka å köpa fler,vart dom nu finns?!

Men vill ju hellst slippa den där! Hur länge hadde william den där då?=)

2009-07-06 @ 12:11:32
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

Ok=) Tycker det är så hilma bökigt me de där mellanlägget på natten, en gång satt det lite snett,såg jag det efter,då har lillan lixom bara sugit utan fått nå mjölk..hehe:D Så de gäller ju att se på natten att de sitter där det ska!

Vill ju amma så länge jag kan,då de är bäst!=)

Men hoppas ja slipper andvända de där mellanlägget hela tiden!=)



Ja,allt går bra,lite ovant bara!=) Hon är VÄLDIGT lugn, tills inatt då jag knappt sovit en blund,vet inte om stackarn haft magknip eller nått,för sova det ville hon INTE!=)=)

2009-07-07 @ 12:18:03
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: carro coh emilia

ett tips mot hans trots är att göra som vi gör, emilia är toooook trotsig!

Vi sätter henne på en pall i hallen.. man får lyfta dit henne ett e antal ggr men tillslut sitter hon kvar och grinar.. sen när hon har slutat grina så går vi dit och frågar om hon ska vara snäll =)

men den pallen är ENDAST avsedd för "skam pallen".

jag hatar föräldrar som skickar in sina ungar på rummet, det ska ju va kul att vara där inne och leka.. samma sak med sängen "om du inte sköter dig så får du gå och sova.." det ska inte va ett straff att sova tycker jag.

puss

2009-08-15 @ 07:52:16
URL: http://ditte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0