Ett program??

Publicerat: 2009-07-08 Kl: 20:32:22 | I kategori: Allmänt


För ett tag sen satt jag, mamma och William o kollade på tv(ganska längesen). Då dök det dära programet "I drömmarnas trädgård" upp, mamma och jag konstaterade ganska snabbt att det måste vara ett program för utvecklingstörda, jag vet inte om det var just det avsnittet eller om det är hela programet så är det väldigt konstigt och segt. William fastnade inte alls för det. NU ser jag överallt i bloggar att det verkar vara ett skit populärt program för barn (inte William dårå) men påminner inte allt om "tellitabies"??? Det är ju typ samma program.. jaja vi satt bara som två idioter o försökte förstå "är detta ett barnprogram?"..

Imorron blire paradisbadet för mig, mami, emma, danne och william. Det kommer bli skit kul med tankte på att William åker allt där :D Han är ju som en liten fisk, han älskar att bada =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0