Lika varmt och skönt idag =)

Publicerat: 2009-06-27 Kl: 20:32:21 | I kategori: Allmänt


Skulle egentligen ha jobbat idag men Nadia fixade så jag fick vara ledig =) Med tanke på hur mycket jag brände mig igår hade jag hellre jobbat idag än att vara ute. Men det är liite svårt att vara ensam med två killar som ena sekunden är bästa kompisar sen är det bråk, skrik och grin :p

Vi var en sväng på stan förut och köpte en pool och lite saker innan vi gick upp till Andreas och Patte och käkade middag. Det var skit gott :D Och glass till efterrätt. Dom små somnade direkt när vi kom hem =)

Nu ska jag slänga mig på soffan och dö.. :p

Kommentarer
Postat av: madde

TACK=)och tack för smset=)

2009-06-30 @ 17:26:42
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0