Sen kväll

Publicerat: 2009-06-22 Kl: 22:12:56 | I kategori: Allmänt


Vi kom hem från Circusen för 30-40 min sen kanske.. Det var väldigt roligt :D Mycket bättre än förra gången! William fick rida på en häst i pausen precis som sist och det gjorde ju allt för han =) sötnos.

 Men jag har varit sämst(igen) på att uppdatera så det har ju både hunnit vare midsommar, fest och circus. Men har lagt ut mycket bilder på bilddagboken -> "evelinawilliam" =)

William somnade som en stock med sin välling idag, och det värker i mina ben och höfter. Så det blir en dusch sen mys med danne i soffan. Han tittar ändå på fotboll nu så då kan jag lika gärna duscha =)

Älskar mina killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0