Söndag kväll

Publicerat: 2009-03-01 Kl: 20:22:05 | I kategori: Allmänt


Vi var som sagt uppe tidigt i morse. Men vi åt frukost, duschade och gjorde oss i ordning. Sen kom Lotta och hämtade upp mig och William. Danne har varit och tagit truck kort hela dagen så han var inte med. Nu är han och tatuerar sig, för ovanlighetens skull menar jag. Haha, ja men det blir nog bra. Jag ska nog göra om min tatuering på ryggen, ska bygga ner den till halva ryggen. Väntar på att skissen ska bli klar så får vi se hur det blir =)

Vi åkte till birsta en sväng innan vi kom hem till Lotta, men vi slängde av oss ytterkläderna, gjorde välling och stöp i Adams säng. Där sov jag o William gott i 2 timmar tills Marie kom o väckte oss :) Det var skönt men det tog en stund innan jag kvicknade till. William vart det full fart på så fort han slog upp ögonen=)

I veckan är det jobb och imorron ska William tillbaka till dagis. Det blir nog roligt för honom, alla hans kompisar som han har saknat =)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken för jag ska se Beck och invänta honey.



Och alla ni läsare ang denna USBgrej. Det var danne som hade den sist, så nu är det inte jag som tappat bort den ;D




1. Spaghetti kungen
2. Han var tvungen att spela en trudelutt innan farmor kom.
3. Och sen ikväll fick han ont i pannan, då behövs plåster. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0