Söndag morgon

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 10:01:25 | I kategori: Allmänt


Här sitter vi och har precis ätit frukost, jag och William. Väntar just nu på att danne ska vakna för jag är så rastlös! När jag väl är ledig då blir får jag nästan ångest för att jag blir rastlös.. Ska se om danne vill hitta på nånting =) Gå en promenad eller så.. William han dricker kaffe han(påstår han iaf) och sitter o leker lite med sina saker. Jag tänkte passa på att vika all tvätt oxå, vill ju rensa garderoben. Eller vill o vill?? Jag måste! Vill även åka ut till ikea och hämta ett störe till peaktröjan som jag skulle ha gjort för två veckor sen? jaja.. det ligger kvar ;)

Ne nu ska jag väcka danne d.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0