Baby<3

Publicerat: 2009-11-13 Kl: 22:57:11 | I kategori: Allmänt



Kommentarer
Postat av: madde

Hehe, ja de hadde nog me pengar att göra!!!!!:/ dom kunde iaf sagt att dom inte skulle komma!=) jaa jag kmr å hälsa på nått me vilma, är roligt å träffa folk när man bara går hemma!:D



Japp det gjorde jag, men aldrig bland folk!:D( Har alltid sagt innan, att jag ALDRIG skulle göra det när jag blev gravid)hehe men så blev det ju inte! Men jag ångrar det djupt, men lätt å säga efter!!=) Men vet inte varför jag inte slutade, jag fattade aldrig att jag var gravid, det var så stort både för mig å albin!=)

Men jag förstår dom som gör det för att det är svårt!!!! hatar dom som klankar ner på gravida som röker!! ( fasst jag sjäkv tycker det är fel )

Men tycker inte du ska haka upp dig alldeles för mkt på det!=)

Mår mamma dåligt så gör bebis det ochså!!!=)

2009-11-15 @ 22:19:15
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0