Fars dag

Publicerat: 2009-11-08 Kl: 20:32:55 | I kategori: Allmänt


Japp idag är det Fars dag. William köpte ett par strumpor till Danne igår som det stod "världens bästa pappa" men han berättade vad det var i paketet direkt när danne fråga när vi kommit hem :p men vad gjorde de..

Idag har jag jobbat 11-15 sen åkte vi upp med William till akuten för han hostade så mycket, men 1,5 h senare med en hungrig, uttråkad kille åkte vi hem. Dom hade kollat tep o sat, det räckte just då tyckte jag. Läkaren hade gått iväg på ett snitt o det kan ta flera timmar..

Nu ligger han brevid mig i soffan o sover, lillgosen. Angelica o Jens följde med hem o käka middag o tårta sen har vi bara varit hemma o tagit det lugnt. Imorron är det jobb för min del, Danne o William blir hemma. Får se hur det blir imorron för då är det dags för Williams andra spruta som han sett framemot konstigt nog, pratat om den ofta :p Nu när han är sjuk måste vi se hur det blir. Så länge han inte har feber är det väl en sak men med tanke på hur folk har reagerat på vaccinet vill jag att han ska vara frisk när han tar den så det inte händer nånting. Vem tar på sig ansvaret/skulden då?

Nu ska jag kolla så han inte har feber o sen lägga mig o se klart ensam mamma söker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0