host host

Publicerat: 2009-11-09 Kl: 22:00:02 | I kategori: Allmänt


Williams hosta håller i sig som aldrig förr, men tror den kommer släppa tills imorron. William somnade ju om på soffan som jag skrev igår, sen bar jag in han i sin säng. Där sov han någon timma sen vaknade han o då såg vi lite på tv så han lugnade ner sig sen la vi oss i sängen framför pippi :) Han är så söt när han är nyvaken, han ska prata så mycket men det är svårt :p gullunge. Jag somnade så klart o vaknade när han hade hämtat danne o berättat att filmen var slut, (han visste att han var vaken o spelade tvspel). Då stängde vi av o han fick välling, det enda han har ätit på två dagar förutom idag då han åt en hamburgare o pannkakor :) Vid tre vaknde jag till o frågade danne när han skulle lägga sig o bar in William i sängen sen sov han till halv nio. Han har varit slö idag men piggnade till på eftermiddagen.

Det var ingen spruta för han idag för dom ringde från barnmottagningen och sa att W hade en tid hos Anette halv två imorron? Fråga mig inte vart den tiden kommer ifrån. Det är ingen jag har missat men det kan vara för att vi gick ifrån akuten som han fått en tid. Dom vill att han tar sprutan först, sen ska han undersökas?? Smartskallar. Han ska först undersökas för att se om han är frisk nog att ta sprutan, det blir jag inte sen att tala om för dom imorron.. ibland undrar man. Sprutan ska han givetvis ta, kanske inte imorron men lite orolig blir man när man läser vad som har hänt barn efter vaccinet. Därför vill jag att han ska vara helt frisk när han tar den. Jag vill inte ens tänka tanken på hur sjuk han skulle bli om han fick svnins, det sätter sig ju som en lugninflamation, usch!

Och jag vet inte om jag ska ta min andra?? Jag har fått tid men i tidningarna säger dom att det räcker med en om du är gravid o frisk?? Har ingen koll för min del men för Williams har jag sten koll, såklart =)

Nu ska jag slita av mig kläderna o slänga mig i soffan, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0