Kalas!

Publicerat: 2009-11-15 Kl: 12:13:21 | I kategori: Allmänt


Kalaset var jätte lyckat igår :) Kom dom mycket personer samtidigt så man hann inte riktigt prata med alla, tyvärr. Men Lotta kom med bullar som hon hade bakat och "dubbelt så goda", jätte snällt =) Och Vilma såklart som kom med choklasbollarna som jag knappt han lukta på innan dom tog slut :p

Han fick jätte mycket presenter :)
En radiostyrd bil
En polisbil med radar
Ett borr set med ficklampa samt skruva m.m från mig o Danne
En liten gitarr från gammelfarmor
Pengar från Mommen (hon har köpt både skor o overall i present)
En boxningssäck från Farmor (en likadan av angelica o jens men den ska vi byta)
Raggsockar 3par o en halshuk från Uffe o Bettan
Ferarri bil och verktygslåda från Farfar Janne o Ullis
Bilar från från Mathias
Bilar byxor från Abdul
Kritor han kan måla i badkaret o på sig när han badar från Vilma
En cool skrivtavla från Nadia
En polismotorcyckel från Jonte m familj
En shoppingkorg med tusen tillbehör från Lina o Emma

Sen glömmer man alltid nånting men han vart jätte glad över alla leksaker :) Vaknade imorse av att jag hade ficklampan i ögonen o borren i bröstkorgen. Och polisbilen som han fick av oss låter så högt så jag tror grannarna tror att det är på riktigt ;) Skön väckarklocka!

Förövrigt kan jag blir riktigt irriterad på folk som planerar o komma och sen inte hör av sig om återbud eller nånting. Har man räknat med ett antal då är det jävla irriterade och sitta o vänta på någon som inte behagar att höra av sig! Men sånna blir aldrig mer bjuden så.


Efter kalaset var slut vart vi bjuden på goooood mat hemma hos Jocke, var så hungrig o det var så gott! Skönt att man slapp göra den själv efter en dags kalas :p Åt, lekte med grabbarna sen kom Lina o Emma o hämta mig. Vi åkte runt lite, handlade grönsaker o dipp. Kollade lite på tv innan vi skulle skjutsa Dana till stan. Kom fram till att Emma behövde hämta några papper i bredsand så dit åkte vi o vart kvar ett par timmar. Var hemma till halv två på sena natten men så kan det gå =) Nu hoppas vi på positiv förändring, ja tack!




Nu ska vi på apoteket o hämta ut medicin o köpa andra batterier till Williams radiostyrdabil. Idag går jag in i vecka 21 =)

Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas de inte är mig du menar ;) hehe nä det vet jag att det inte är!! dålig stil å inte komma! jag hadde velat komma men de blev så sent!!:/

Får komma en annan dag med vilma å hälsa på! =)



Såg bilden på Magen din! GUD vad FIN den är! och SÅ stor!=) Har aldrig saknat min mage men NU gör jag det!!!=)

2009-11-15 @ 17:26:08
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0