WIlliams kalas imorron =)

Publicerat: 2009-11-13 Kl: 22:41:24 | I kategori: Allmänt


Imorron fyller William tre som sagt, vi har köpt det sista idag =) Så vi ska upp tidigt imorron och fixa allt och med tanke på att William ska hjälpa till får man lägga på två timmar :P Jag är så glad att Lotta hjälper till att baka, tuuusen tack! Det underlättar väldigt mycket. William längtar efter sina presenter och frågar vilka som kommer o jag räknar upp dom gång på gång.. Kom fram till att det blir 25-30 st, kanske inte riktigt så många många som jag räknat med men det kommer bli roligt! Vilma kommer nog innan och hjälper till som hon alltid brukar erbjuda sig att göra, hon är snäll hon =))

Nu tänker jag lägga mig o se tv, vill egentligen bada(har blivit beroende av att bada) men det blir sängen ist. Hade velat haft en ben and jerrys glass men icke.. Kanske gör någon macka eller puffar o fil. Sist med William i magen åt jag frostis, fil o banan det var sååå gott och det är fortfarande sååå gott när man är gravid. Synd att vi har allt utom frostis, har bara vanliga flingor så nu har jag lite beslutsångest.

Uppdaterar imorron kväll o visar presenterna om jag är pigg nog :p







Hennes sparkar blir starkare för varje dag som går :) Mest på kvällarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0