boring lista

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 10:40:06 | I kategori: Allmänt


1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag tänkte nog inte så mycket, la väl märke till att jag börjar bli så torr.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga just nu, danne tog dom när han leftade till jobbet.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest?
4. Favorit planet?
?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Sandra med all säkerhet
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Den vanliga sony ericsson
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Linne.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
hm?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Är barfota annars addidas.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Det beror på om jag ska sova eller ej.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Låg och såg band of brothers med danne om jag inte redan hade somnat?
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Kan jag inte skriva här ;p
13. Senaste resan? Sthlm i somras
14. Vilket uttryck använder du mest?
Det vet jag faktiskt inte
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Senaste vare William
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Tusse
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Alldeles FÖR många...... (sällan den dumma frågan) 
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Absolut ingen. 
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
När jag gick 7-9 :)
20. Din värsta fiende?
Ja det är nog en dum kort liten idiot annars är det nog ingen annan.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
William
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Ja jag kommer till tolv, hej!
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengar, vart ska jag annars flyga?? :S
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja danne kanske?:p
25. Senaste låten du lyssnade på?
Nån konstig hemma hos Sandra igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0