Det blir inte så mycket skrivet

Publicerat: 2009-10-11 Kl: 13:40:50 | I kategori: Allmänt


När danne är hemma, det känns som jag har fullt upp då. Det ska diskas, städas o plocka undan o middan ska lagas, ja ni vet. Så på kvällarna är jag helt slut :)

Nu ligger William och vilar. Och danne är på jobbet så då passar jag på att sätta mig ner o skriva lite. Tänkte lägga ut lite bilder oxå som jag har på telen :)

Det är mest jobb nu för tiden. Men det är bra, det blir mycket pengs =) Jag har väl inte mycket att skriva märker jag :p Ska vänta tills William vaknar sen ska vi gå på affären och handla lite små saker. Och invänta daniel. Jag vet inte om man ska hitta på nånting i mellan, vi kanske går till nån lekpark.




William ska till sjukgymnasten på torsdag. Ska bli roligt och se vad hon säger. Han han fortfarnade inte hoppa jämnfota(stavas?) eller gå upp riktigt för trappen. Jag trodde det var en hjärnskada som kunde bli värre och värre. Men hon sa att det absolut inte var det. För då är det tvärtom, då har man stela leder och förmodligen har William väldigt rörliga leder.

Sen den 20 ska han till tandläkaren o räkna tänder, det ska bli spännande tycker han;) Han tränar på hur han ska göra, gapa o säga "aaaa" men han ska inte ligga i någon stol inte. Men han lär nog vilja göra det när vi väl kommer dit :p

Sen den 21 ska han till sjukhuset o vaccinera sig för svinis. Det här är enda vinter han inte ska vaccinera sig för lugninflamation för han har blivit så pass stor o är starkare men då får han svinis vaccin ist så det är ju bra. Barnläkaren sa att man reagerar ungefär på samma sätt som när man tar vanligt influensavaccin o det har han aldrig reagerat på förut så jag hoppas inte att han göra det nu heller.




Diska och dammsuga rummet är ju jätte roligt =)






Magen nu, helt tom på mat stackarn. Ska sätta mig o äta lunch nu :)
Imorron går jag in i vecka 17 och på torsdag ska jag till bergsåker o Vaccinera mig.
Det fanns ju en risk att det skulle ta slut men sen komma mer, men den risken skall jag icke ta =)

Kommentarer
Postat av: madelene

Grattis Evelina! Vad roligt med en till bebis

Lycka till med allt :)

2009-10-23 @ 15:17:20
URL: http://musicalpourn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0