God kväll kära vänner

Publicerat: 2009-10-04 Kl: 21:57:14 | I kategori: Allmänt


Nu sitter jag här, trött som attans! Men han inte riktigt någon ro än och sova. Pratade med Emma i telen nyss när hon gick genom skogen i granloholm men batteriet bröts så nu vart jag lite orolig här.. men hon kommer väl in på msn snart i hope!

Idag har vi varit hos Amanda och Krister. Vi pratade lite o käkade panpizza. William fick en stor godispåse av dom som jag tyärr glömde :/ Sen gick vi till konsum o träffade moderjord men konstaterade ganska snabbt att vi skulle åka till Ica maxi ist. Hämtade upp Emma i hodden sen åkte vi o handla :) Lina kom förbi perfekt till middagen. Hon skjutsade mig till ica så jag kunde köpa blöjor vilket jag glömde när vi var på Ica.

Vi satt och snackade lite sen gick vi ner till Jocke. Sebbe o William sprang runt som galningar o vi satt bara o prata lite innan vi gick hem. Då åkte Emma o Lina home och jag la lillprinsen :)

Nu ska jag se på tv. Försöka bli lite mer trött så jag kan gå och lägga mig, en veckas arbete väntas. Daniel kommer hem imorron o är hemma hela veckan, han ska som sagt jobba men kommer ju hem på eftermiddan det är ju huvudsaken :)

God naaaaaaaaatt


Kommentarer
Postat av: Camme

Ja alltså jag hade praktik där fast inte på hand avdelning dock.. FAst nu är praktiken slut så nu lär du inte se mig mer där :p

2009-10-05 @ 19:50:22
URL: http://[email protected]
Postat av: elin

Jag har en jätte bra barnmorska som jag går till på kontroller, men det var inte det jag menade. Man får ju en annan, vilken som helst, när det är ul på sjukhuset. Hoppas du får en bra där, min var inte tillmötesgående som jag hade under mitt ultraljud. Så menade jag:P

2009-10-09 @ 22:21:55
URL: http://epmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0