Hjärtljud

Publicerat: 2009-10-20 Kl: 13:28:05 | I kategori: Allmänt


Halv fyra ska jag till barnmorskan o lyssna på hjärtat igen. Oron släpper inte så då dubbelkollar vi :) I den här tiden med William kände jag hela tiden. Fosterrörelser, sparkar men nu vet jag inte om jag bara inbillar mig att jag känner.. Tycker inte heller att magen växer, jag tycker mer att den har försvunnit. Men hur som helst, hoppas det går bra :)

Jag har ju trots allt varit sjuk ett tag. Mycket kan väl bero på det, och sen kan moderkakan ligga i framväggen så man känner mindre. Har inte jobbat idag, det kändes som jag vart ännu sämre iom att jag jobbade igår. Nu har jag en sprängande huvudvärk o ont i näsan o halsen, det är inte skoj! Och jag blir anfådd bara jag går några meter.. vill bli som vanligt igen!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0