Kör en lista jag med ;)

Publicerat: 2009-10-29 Kl: 18:50:49 | I kategori: Allmänt


Som jag snodde av Madde.

När fick du reda på att du var gravid? Kommer inte ihåg datum med William men det var när mamma hade grill fest, det kom jag ihåg ;) Och denna gång 31 juli.

Blev det en chock? Nej jag var nästan hundra säker innan jag gjorde testet :)

Hur gammal var du då? 18 va? Jag har blivit så gammal så jag håller inte räkningen ;) Får tänka efter när någon frågar hur gammal jag är nu :p

Hade du mycket halsbränna? Ja faktiskt.
  
Spydde du mycket? En gång med William i magen.

Hade du mycket foglossning? Nej ingenting

Ditt sf-mått som störst? Mätte aldrig
.
Har du fått bristningar? Någon på höften men mer på brösten för dom stackarn vart 4 gånger större dagen efter William kom.

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Hade inte börjat gissa förren jag fick reda på att det var en kille :)

Vad hoppades du på? Hann aldrig börja tänka på det :p 

Gick du över tiden? Niet
.
Födde du för tidigt? Ja

Hur var förlossningen? Själva förlossningen gick väl bra? Kejsarsnitt kanske man inte kallar förlossning :p Men allt runt om kring var kaos.

Blev du sydd? Ja över hela magen :p

Dragen med sugklocka? Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet? Det var jag så klart, Mamma, två läkare, 2 barnmorskor o två barnteam om jag minns rätt. Det var rätt mycket folk.

Hade du någon nära med dig? Mamma

Vilket sjukhus födde du på? Sundsvalls sjukhus

Hur stor var bebisen? 1375 g o 38 kort
.
Vad fick den heta? William

Var allting värt det? Just DÅ kändes det bara skit men efter allt lugnat ner sig är det SÅ KLART värt allt. Vad hade hänt om jag inte stannade på sjukhuset utan åkte hem som dom sa? Då hade det inte funnits någon William

Vill du ha fler barn? Absolut, vill ha många :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Rolig lista ;-) Grattis till bebis i magen!! Fin mage du har ;-)

2009-11-12 @ 10:05:20
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0