Vaccination

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 21:16:06 | I kategori: Allmänt


Avklarat! Nu värker min arm som attans men det visste jag ju nästan att den skulle göra och värre blir det imorron säger Emma.. hoppas ej!

William fyller snart år, närmare bestämt 14 novemer. Många frågar vad han önskar sig. Jag vet faktiskt inte, han säger bilar så jag tror han önskar sig leksaker även fast han har överflöd. Han har nog lekt sig less på dom :p När man frågar vad han önskar sig säger han "stoooora presenter", en cyckel vet jag att han vill ha men nu kommer ju vintern. Men det får inte vara någon pistol, svärd eller nånting sånt! Ni som komma med sånt får ta med dom när ni går ;)

Nu har jag precis kommit ur ett varmt bad så jag ska lägga mig och se på tv :) God natt

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du bjuder på jävligt bra fika om jag ska köpa detdär huset på toys r us för 4000 :)

2009-10-28 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0