Williams ankomst!

Publicerat: 2009-10-26 Kl: 17:28:45 | I kategori: Allmänt


Nu sitter jag och väääääntar på att klockan ska bli halv åtta så vi kan åka ner o hämta han, wooho!! :D Sen åker han aldrig mer bort igen! ;) Jag har städat hans rum o lagt fram presenten, gjort ordning tills han kommer hem :)



 

Fick en påse köttfärs av mamma igår, hur mycket som helst :D Väldigt snällt, sparade flera hundra lappar på de!
Gick in i vecka 19 igår och imorron är det ultraljud, är väldigt nervös men samtidigt är det spännande. Känner fortfarande inga fosterrörelser eller så men det beror nog på att moderkakan sitter så det inte känns. Barnmorskan var inge orolig alls iaf så det kändes skönt :) Man känner inte fosterrörelser före vecka 16 sa hon, dom som säger annat ljuger eller inbillar sig, hehe :p


Det går icke att lägga ut bilder på skorna så då får det vara, fina är dom iaf :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

du måste höra av dig direkt efter ultraljudet ;D!!!

2009-10-26 @ 18:48:22
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: Nikita

jag läste på www.polishogskolan.se

står faktiskt en hel del där!!

sen läste jag på studera.nu om högskoleprovet..

2009-10-26 @ 18:57:39
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0