en fråga till mamas!

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 19:14:50 | I kategori: Allmänt


Jag är ju tvungen att fylla ut kvällsmålet med lite ersättning för att jag inte att hon blir riktigt mätt på kvällen. Är det någon fler som gör det? Isf hur mycket och kan man blanda ersättning och bröstmöjk? Alltså hälften hälften i flaskan? Även fast jag ger hon lite ersättning på kvällen är samma beteende kvar, hon vill aktiveras hela tiden. Hänga på armen, ingenting annat duger =)

Jag kan ju ringa bvc men det vill jag inte för hon är så fruktansvärt otrevlig (inte bara jag som tycker det). Så på måndag ska jag ringa centrum och be om att få flytta dit =)

Är det någon som vet vart man köper runda nappar? Tänkte testa en sån då hon inte tar dom "vanliga", eller hon suger om man håller i dom men det kan man ju inte göra hela tiden.. Så om den är mer lik bröstet kanske hon tar den tänkte jag då. Emma tipsade om skämt o barnvagns affären på stan, men finns dom nån annanstan?


TACKSAM FÖR SVAR =)

Kommentarer
Postat av: madde

vet att bambino har runda :) dock inte vart..på större matbutik skulle jag kollat :)

angående ersättning, ge hon tills hon inte vill ha mer :) jag gav ju ella först bara på kvällen, dock var det bara några dagar sen fick hon full ersättning då jag inte ens kunde pumpa ut mer än 30ml på 40minuter :(

och visst ka du blanda..blanda ersättning som vanligt, typ 50ml ersättning och sen bara bröstmjölk så mkt hon vill ha :) kommer inte ihåg men ella drack iaf mellan 60-100ml när hon var 1 månad gammar iaf:) kram

2010-04-23 @ 19:48:18
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: ida

vilken bvc går du på ? :)

2010-04-23 @ 21:59:48
Postat av: Elina

Hej! Kolla in mitt senaste inlägg! Och tyck till, samt skriv dig på namnlistan från aftonbladet.se om du tycker likadant!



tack i förhand!

2010-04-23 @ 22:12:03
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: Katia

Hoppas du får en fantastisk fortsättning på kvällen.

Kram:)))

2010-04-23 @ 22:44:27
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: ewe

Jag går på nackstas bvc

2010-04-24 @ 15:26:56
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0