En lugn stund?

Publicerat: 2010-04-09 Kl: 15:41:39 | I kategori: Allmänt


Just nu ligger lillan och sover i min säng och William lyssnar på musik i mp3n. Så jag tänkte passa på att skriva lite =)

Dom senaste två dagarna har vi gjort god middag och haft efterätt och bara myst framför hockeyn. Dagarna rullar på i sin takt och jag börjar bli trött nu, sådär amningstrött om ni förstår vad jag menar ;p Det innebär även huvudvärk!

 Nu när det inte gör ont att amma längre då somnar jag ju så inatt vart det lite tokigt med maten när jag o hon somnade innan hon hann äta på båda brösten(dvs äta sig riktigt mätt), men vad gör det? =) Måste börja ställa klockan tror jag ;)

Nu medans lillan sover och innan hon ska äta ska jag dammsuga och torka golvet. Och danne ska diska så det blir lite fint o frächt här!

Idag var William på dagis så när han kom hem innanför dörren frågade han
"Mamma kan jag få låna pengar av dig?"
"Ja men vad ska du ha dom till?"
"Jag ska köpa melon tuggummin imorron"
Hahah han är fööör söt =)


Tänkte att lillan skulle få ta sitt premiärbad nästa vecka, vill som sagt inte att fettet från huden ska försvinna samt lukten så det passar väl bra när hon är 2,5 vecka ungefär =)

Jag kom på 3dje plats på Annas tävling, apotekstävligen :D



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Haha, han är så sjukt go den där lilla killen!

2010-04-09 @ 15:54:05
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0