God morgon!

Publicerat: 2010-04-14 Kl: 08:45:36 | I kategori: Allmänt


Idag känner jag mig utvilad! Hon sov hela natten, vaknade en gång vid tre och åt som vanligt sen sov hon vidare. Men igår kväll vet jag inte vad som var fel, hon skrek som om hon hade ont nånstans. Stackars lilltjej :( Hon vart bara lugn när hon fick ligga vid bröstet så där satt hon i princip fast från halv 7 till 00, men vad gör det. Hon hade nog lite ont i magen, för det kom massa bajs o gaser sen sov hon som en stock!

Häromdagen när jag låg o amma lillan snurrade William in sig i dannes täcke och skriker "Åååh vad det är SKÖNT att vara tjockis!!!! Mamma,kalla mig tjockis" hahah ibland kan man inte annat än att skratta åt han! Sen låg han där o snurra runt och kunde inte vända på sig för han var så tjock idag ;)

Lillan vaknade vid 7 och åt, sen ropade William att han behövde spy. Stackarn gör ju alltid det när han är slemmig vilket är positivt eftersom det slipper sitta i lugnorna då =) Nu har hostan släppt lite efter det!

Jag umgicks med Emma igår, eller vi försökte. Ingen av oss hade väl vidare nöjda barn så att säga ;P Haha. Påkörd av bussjäveln höll vi på att bli också. Och galen som man blir vart jag riktigt ARG o han öppnade fönstert "jag förstår itne vad du menar?? Jag stannade ju?" MM precis, när du kört över halva övergångsstället din propp! Men hur som haver tror jag att jag måste ringa vägverket för det är INTE första gången nån missa det dära övergångsstället. Man är halvvägs över o folk stannar fortfarande inte. Tänk er alla barn som går hem från skolan??

Nu ska vi äta frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0