Påskmiddag

Publicerat: 2010-04-03 Kl: 21:44:47 | I kategori: Allmänt


Hade glömt att vi var bjuden på påskmiddag hos min morbror idag. Gott var det!! =)

Nu är Emma, Danne och Haylee här. Killarna spelar tvspel och vi myser med bebisarna, eller haylee jättebabyn ;D Jag har inte så mycket att berätta idag mer än att jag saknar William och längtar tills imorron när han kommer hem.. hahah måste visa en bild syrran mmsa förut, gud vad jag skrattade!




Coolaste killen i stan!!

TLÖTT TJÄJ!!!




Visste ni att det bara finns 27 st som heter Thelise i Sverige? =)

Kommentarer
Postat av: Emma-Li

Så vackert namn ni har givit henne. :)

2010-04-04 @ 09:02:47
Postat av: linda

Hej,det va en gammal läkare som slutat nu som sa till mig när jag fick Alma att jag skulle amma nära ett fönster så bebbisen fick solljus! Då skulle det gå bort den bruna färgen,men det måste ju bara ha vart om dom hade gulsot,alla mina barn har haft en släng av det å det har gått bort då jag ammat nära fönster.

Nä inge problem med brösten har jag haft nu,men köp en speciell salva på apoteket som heter bröstkräm. Tvätta å smörj med den,det hjälpte mig när jag ammade Elna=) Min mamma säger att man kan lägga citronskiva på bröstet också,det ska tydligen hjälpa men jag har inte provat.

Ha en bra dag! Kram.

2010-04-04 @ 10:52:23
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0