sidsjön

Publicerat: 2010-04-12 Kl: 00:02:12 | I kategori: Allmänt


Idag har vi varit på William favorit ställe, sidsjön =) Han verkligen älskar att mata ankorna o hans svan "Pelle". Viktigt att göra saker som han tycker om nu när lilltjejen har kommit så han inte hamnar på sidan om, fast jag tycker att vi lyckas väldigt bra med att fortfarande ha han i centrum. Nästan lite FÖR bra så jag kommer ångra mig när jag ska vara ensam med dom när danne börjar jobba, kommer få springa imellan som en galning :) Men han är ju storpojke, han klarar så mycket själv!

Har inte så mycket att skriva eller så är det för att jag har för mycket att skriva så det står still i skallen just nu. Lillan ligger på bröstet och har somnat in, som sagt på kvällarna vill hon äta längre och ligga nära tills hon somnar in för natten. Hon äter fortfarande var 4-5 timma och 1 gång på natten. Mitt väcka projekt gick inte så bra som jag trodde att det skulle gå. Så, så länge hon är nöjd, skiter och äter så får hon väl äta så då =) Eftersom hon är mer "krävande" på kvällarna så hinner jag inte sitta vid datorn, eller prioriterar så klart bort det. Så jag har ett par dagar i mina bloggar att läsa i kapp men jag orkar inte det ikväll, det får gå några dagar till :)

Förlossningsberättelse ska jag skriva(ni är ett par som har frågat), men det känns inte jätte akut. Kommer ihåg allt så väl så det kommer när det kommer.. Det känns samtidigt som det inte är så jätte mycket att skriva för allt gick som sagt snabbt och smidigt =)

Hade tänkt att lägga in lite bilder från dagen men vart så trött nu så jag ska gå o knoppa ist, God natt!

Kommentarer
Postat av: familjebloggarna.se

Hej! Du är veckans blogg hos oss :)



Mvh Familjebloggarna.se

2010-04-12 @ 07:22:13
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0