strips och korv

Publicerat: 2010-04-12 Kl: 18:19:43 | I kategori: Allmänt


Väntar på att stripsen ska bli klar så ska vi sätta oss och äta middag sen ska vi bege oss ut igen =) Danne har träning så när solen lyser som den gör måste man vara ute! Men tror lillprinsen håller på att bli förkyld.. hoppas det går över fort så han får träffa sina kompisar på dagis imorron. Han ska gå tis,tors,fre är det bestämt nu!

På torsdag kommer BVC hit, visste inte att dom gjorde hembesök första gången men det är väl bra?=) Hoppas dom har med sig våg o så för det ska bli så kul o veta hur mycket matvraket har gått upp! Nu börjar hennes mage bli så stor så hon kan äta 20 min på varje bröst men hon behöver en liten nap imellan, samt blöjbyte.
Igår fick vi känna på hennes temprament, hon röt till riktigt ett par gånger hahah!

Nej nu tror jag nog att maten är klar!

 



(härmerierna fortsätter, SUCK! Och jag vet att den personen läser min blogg för hon har kommenterar flera gånger...) Och det är inte bara jag som har lagt märke till det, utan det var först när en sa till mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha samma monsterfötter som Haylee:P Jaa men BVC har med sig våg, klart dom har det. det är ju det viktigaste med hela hembesöket:P att dom väger så dom ser att hon går upp i rätt riktning! ;)

2010-04-12 @ 19:04:38
Postat av: madde

vadåå? hermerier ;D hehe jaa dom har med sig en våg :) jag storstäda som fan när dom skulle komma..trodde dom skulle snoka i huset..haha:D men så var det inte :)

2010-04-12 @ 19:11:41
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Catharina

Rolig bild :) Är i Nacksta hos Jocke nu :) Blir här tills imorgon, tänkte bara säga det.

2010-04-12 @ 20:35:57
Postat av: linda

jo dom gör hembesök här nere oxå , spelar ingen roll hur många barn man har , när en nyis kommit så gör dom hembesök :):) mvh linda

2010-04-13 @ 08:20:00
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: sara

mysigt mes syskonmys:)

Härlig blogg du har

2010-04-13 @ 10:33:43
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

mysig liten bild! tråkigt med härmisar :/

2010-04-17 @ 19:54:02
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0