justja!

Publicerat: 2010-08-13 Kl: 23:21:56 | I kategori: Allmänt


Jag som skulle visa lite av kläderna som jag beställde häromdagen :) Får göra det idag då, lägger ut favoriterna annars kommer det ta hundra år om jag ska visa allt. Gjorde en STOR höstbeställning.. så att säga :O Men det blir lätt så när man fastnar!


Detta tog ju sin lilla tid när man använder paint :p Nu ska jag krypa ner med Thelise som ligger och väntar på mig i sängen :)

Har en fråga till alla "bebismammor", ni som har barn på ca 3-5 månader. Hur lägger ni era barn för natten? Jag måste vagga samt klappa på stjärten och sjunga för Thelise när hon ska sova. Det är jätte mysigt ABSOLUT och jag vill inte sluta NU men Ibland tar det en timma ibland en minut.. Min egen tid försvinner oftast när de drar ut på tiden (hon brukar vilja busa lite o då är det svårt att stå emot, haha) och det är BARA jag som gäller på kvällen. Men jag är rädd att bli fast så..

Samma var det med William men när han vart ca 7 månader kunde han somna själv med välling i sängen men iom att denna tös inte tar flaska (än så länge o det ser inte ljust ut. Vatten går jätte bra men inget annat!) så är jag rädd att hon ska vaggas tills hon fyller 18.. skämtåsido men tipsa gärna :) Det går inte att köra fem-minuters metoden för min dam gnäller inte utan går från 0 till 100 på en sekund, jag skulle INTE stå ut.. :/ På dagen tar det ca 30 sekunder i famnen sen deckar hon o jag lägger ner hon direkt i sängen.. help


Och Kaninerna ja, William är in lööööv!! Dom hämtade vi hos Linda som bor i Stöde. En gammal kompis till mamma. Hennes yngsta är ca två veckor äldre än Thelise o hennes näst yngsta tjej föddes dagen efter William. SÅ det är ju Williams nya tjej nu.. Han pratade om henne hela kvällen när vi hade varit där och berättar att "Det är min tjej fast hon har napp men den ska hon ge bort till tomten på vintern". Och "Hon lärde mig att ramla på studsmattan och stå på huvudet.. " Hah dom är så söt i den åldern :) Vi fick fika och satt och pratade lite med.. Lilla Daga hade gos toffsar bak i håret för att hon gnussar/myser. Alla barn har sina egna påhitt ;) Men 4 helt underbart söta flickor har hon!!:)

Kommentarer
Postat av: madde

ok..jag hadde tänkt på reima, dyrt men bra..men vart finnd didriksson då??



vet INTE vad faaan de är jag behövvver...haha

höstjacka,regnkläder och overall???



2010-08-14 @ 08:25:29
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

hittade en jag gilla för 399kr..tyckte jag var billigt ju? trodde dom skulle vara dyrare...jaaa sen är de overall man ska kika efter men de behöver man ju inte göra nu :)

2010-08-14 @ 14:50:36
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Haha låter som vi har samma typ av unge hurrudu;) o-100 på NOLL sekunder! Vi/jag "vagnar" line på kvällarna, och peppar peppar så somnar hon rätt fort..Fast det kommer vi ju inte kunna fortsätta med länge till när hon börjar dra sig upp liksom.. :S



Vi stod o vyssja ville tills han var 6 månader, det väääägrar jag göra om, Min rygg tod sjukt med stryk :S



2010-08-15 @ 21:32:14
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0