Nu kör vi!

Publicerat: 2010-08-12 Kl: 22:23:39 | I kategori: Allmänt


Ja vart var vi?? (går tillbaka och kollar vad jag sist skrev)

I fredags var jag och lunchade på stan med Emma, Haylee, Lina och Bassebus samt mina barn. William skötte sig över förväntan :) Höll sig cool lugn! Jätte trevligt som vanligt. Imorron ska jag luncha med Anna O och Emma :)

Vi har varit på furuvik, helt underbart :) Strosade runt bland djuren och åkte lite karuseller, tyvärr hade vi alldeles för lite tid där. Det vart lite stress på slutet :( Men Vilma är sugen på att åka dit så vi tar en tripp till innan sommaren är slut!

Thelisan fisa växer som hon ska och utvecklas nu varje dag som går, det är helt underbart att se. Ska ringa och boka en tid för vikt och längd snart så vi har någon koll! :)

William han har köpt två st jätte söta kaniner, Vilma och Charlie. Det är två tjejer men man kan ju heta Charlie som tjej säger William! Vilma är svart och hon är Dannes o Williams. Charlie är min och Thelises, hon är mörkgrå. Charlie är den lugnare verkar det som än så länge, hon stannar gärna i knät och somnar när man klappar henne. Vilma hon är jätte nyfiken, hon tittar överallt och vill helst inte sitta still alls hihi. Just nu hör jag att dom äter knäcke bröd :) Tills vidare bor dom på balkongen i en stor bur, dom är jätte småa som dom har GOTT om plats. Sen när vi flyttar i slutet av sep, jag trodde att det var i början. Snacka om mycket att tänka på och NOLL koll! :) Så har jag köpt en stoorute bur som dom ska ha på balkongen i nya lägenheten, och den ska bli "inglasad" med hönsnät så dom kan röra sig över hela på dagarna. På nätterna får dom sova i sitt isolerade bo så man kan städa och frächa upp där ute på kvällarna! 

William har också varit på bio med mommen för första gången, dom såg shrek. Han hade varit JÄTTE duktig, bara ställt några frågor och han har nästan berättat hela filmen :) Goungen min!

Nu ska jag sova, gissar på fullfart imorronbitti pga. kaninerna. Annars är William vääldigt morrontrött.


Det var mycket babbel som vanligt och jag nämner det allt, hahah. GOD NATT!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0