onsdagkväll

Publicerat: 2010-08-18 Kl: 23:43:51 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft latdag igen men det är mest för att William är sjuk o lite hängig :) Vi sov fram till nio sen kom Daniel ner o var lite med barnen innan jobbet så då passade jag på att sova lite längre ;) Sen sov vi middag någon timma sen kom Prästen o vi pratade om dopet. Det kommer nog bli jätte bra det!


Igår var vi ute och kollade på dannes match och William spelade som vanligt fotboll. Jonte kom förbi o det var William glad över :D Han följde även med hem en sväng så W fick visa sina kaniner, mallig som han är! Med kaninerna är det jätte bra, dom äter o äter o äter... and so on!

Den 26 har jag tid på BVC för tandläkarinfo.. Ibland kan jag känna att det är lite onödigt mycket möten när man redan har ett barn o har varit på alla dom. Möjligen har dom hittat på en ny "borsta-tänderna-metod", på din höjd. Jag som alltid får beröm för att William har så vita o fina tänder =) MEN då ska vi iaf väga o mäta Tisen igen, spännande. Sist vi var där var ju 22/6 så hon lär nog väga kring 7 kilo.

Ett lass med kläder från HM kom igår och gladast vart nog William ;P "Tack mamma, åååh tack mamma vilken snygg tröja" Min goskille!

William sover i min säng sen några dagar tillbaka o det är inte de lättaste. Han slås o ligger inte still för fem öre. Tar på sig täcke o tar av sig hela tiden, haha. Han har ärvt sitt "slamsiga" sov sätt av sin far, verkligen!!
Inatt vaknade han till o sa "Mamma kan vi hålla hand, det är så mysigt." Gissa om han är jordens sötaste?:) JAVISST!


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0