Juldagen :)

Publicerat: 2010-12-26 Kl: 17:53:05 | I kategori: Allmänt





Igår vart det utgång, vilket inte ens var meningen från början men Lotta(farmor) erbjöd sig passa barnen o jag ångrar inte en sekund att jag gick ut :D För jag hade så jäkla roligt! Danne var också här med ungarna en stund, när det var läggdags men sen när dom sov så åkte han.

Det var bara jag Marcus Ryssen o Sebbe som förade. Lisse var också där men hon gick ganska snabbt. Vi spelade spel, surra, skratta o drack grogg, det var riktigt nice. Sen straskade vi ner till all star o stod i kö kanske 10 min? En kvart högst, hur bra som helst!! :) Väl där inne gjorde vi väl de man gör på krogen o kom hem halv fyra.. snaaRrrrkk! Jag som brukar komma hem senast ett typ ;) Men har man kul så är det värt att stanna kvar!


NU väntar jag på Marcus sen ska vi vräka pizza sen ikväll blire morötter, dipp, popcorn, film o massa godis! Älskar mina o Marcus mys-gotta-kvällar :D



Kommentarer
Postat av: mli

JÄVLIGT snygg kavaj, vart har du köpt den? :)

2010-12-29 @ 09:40:43
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0