min söta Thelise

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 14:00:23 | I kategori: Allmänt








Thelise sover ju med mig nu när hon är sjuk så igår natt vaknade hon till o började krypa stapplandes fram till mig o slängde sig på min bröstkorg o fortsatte sova. Hon var så himla söt! Sen ville hon sova på mig resten av natten :) mammas lilla flickehjärta!


Nu när jag har varit inne flera dagar får jag sån rastlös ångest.. jag har inte träffat Amanda, Marcus, Sandra eller nån på fleeera dagar.. jag som är van att träffa dom nästintill dagligen. Danne var iosf här iförrgår o lät mig sova samt hjälpte mig att tvätta, gulligt värre med tanke på att han har skit svårt att komma ifrån jobbet eftersom han jobbar själv mestadels för han chef är en röv.




haha magsjukefamiljen ;) Dock ser jag lite rädd/stressad ut?? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0