Närmar sig..

Publicerat: 2010-12-22 Kl: 21:42:32 | I kategori: Allmänt





..med storm steg! Ja julen närmar sig, bara två dagar kvar o jag är nästan klar med allt :) Det blir mest julklappar till barnen i år men dom nära o kära får också såklart. Tyckte att jag la ner så mycket förra året men fick så klent tillbaka så i år lägger jag allt på barnen! JAG VET att man inte ska resonera så men vuxna människor imellan, köper ni någonting med både eftertanke o något värdefullt(inte en plastmugg tex.) då vill ni kanske ha lite uppskattning tillbaka? Det är tanken som räknas tycker jag absolut så därför fick all min tankeverksamhet gå till barnen haha :) Familjen + några till ska få sina julklappar på julafton eftersom alla kommer vara här. Även Nadia kommer i år igen :D Och Danne ska givetvis få sin julklapp från barnen, han är självklart här på jul med. Han har jag inte heller köpt till än för jag har inte fått något konkret svar på vad han vill ha..


Jag tycker att bloggen blivit ett ställe där man måste försvara ALLT man skriver för att det sitter idioter bakom skärmarna som ska vrida o vända på allt. Jag skulle aldrig orka sitta o läsa bloggar för att sedan skriva massa taskiga/idiotiska/ONÖDIGA kommentarer. Det tar ju bara en massa energi från båda parter.. men somliga är ju som dom är, suck! Tycker inte att det borde vara så men jag ser på andras att dom också måste hoppa in med försvar här o där..

-


Jag har glömt att berätta att vi var på Basses 1 års kalas! Go klimpen :)
Men återigen, vaaaaaaaart tar tiden vägen? Det var hur som helst jätte mysigt, massa trevligt folk och gott fika. Och han fick en massa fina presenter! :) Snart är det Thelise tur att fylla ett, varför inte en månad istället? =D


Nu har jag fixat till klapparna som hittills har fått komma under granen men sen tog det slut på papper så jag måste köpa nya imorronbitti INNAN William kommer hem, hahah.


Nu har jag storstädat och tänt ljus, ska bara moppa av golvet en sväng till sen ska jag luta mig tillbaka i soffan och invänta Marcus.


Och jag fick en jätte fin julklapp från jobbet!! Tusen tack mina älskade chefer ;)


God natt och GOD JUL om vi inte hörs!! (tänkte knäppa ett julkort på barnen så får det bli ett elektroniskt julkort i år) Också tänkte jag visa bilderna från avslutningen på öppna förskolan någon annan dag :)




 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0