storstädat

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 14:00:47 | I kategori: Allmänt






Nu har vi storstädat hela lägenheten och plockat undan det mesta men jag vet att om några minuter ser det likadant ut :) Två ungar som drar fram o ingen av dom plockar undan, konstigt att Thelise inte vet hur man städar? Dålig uppfostran!


Nu väntar vi på Jens, vi ska nämligen dit och käka middag :)



Nu när vi är frisk hoppas jag att det blir en fullspäckad vecka nu när vi varit inne så länge. Babysång på tisdag o öppna på fredag vet jag att det är är iaf :) Sen ska jag o Sandra på birsta nånting också, samt åka skoter hos Jasmines farfar, det ser jag framemot :D William kommer ha skit roligt! Då blir det jag, Sandra, Jasmine och William!


Nu ska vi lyssna på Williams julskiva som mamma köpte, hejs





Kommentarer
Postat av: Goranirene

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-20 @ 10:41:54
URL: http://goranirene.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0