Chokladbollar!

Publicerat: 2010-02-14 Kl: 17:37:50 | I kategori: Allmänt


Nu har jag lånat mammas dator o fixat internetinställningar så NU funkar det igen =)

Jag och William har nyss bakat chokladbollar och väntar nu på middag, magen börjar kurra nu.

Det här med alla hjärtansdag känns lite överskattat. Det känns som man måste göra nånting, men vem säger att man måste? Vi åt god mat igår o hade det mysigt, det gör man ju på helger eller lite då o då?

Ikväll gott folk!!!! Ska vi skruva ihop den här förbannade spjälsängen som jag har kämpat med i flera dagar, hoppas det blir fint =)


Det tråkiga är att jag inte har en enda blogg på favoriter på mammas dator, så nu har jag inget att läsa =/
(Jag är ju inte som vilma som har en mästerhjärna o memorerar alla adresser, hade kanske behövt hon nu)



Kommentarer
Postat av: vilma

Glad alla hjärtans dag på dig min UNDERBARA vän!Puss

2010-02-14 @ 19:06:35
URL: http://vilma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0