Dåligt humör!!!

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 09:41:16 | I kategori: Allmänt


Gaaah, jag är på fruktansväääääärt dåligt humör idag! Det är riktigt illa, jag känner inte igen mig själv. Men det har väl med hormoner att göra sen hjälper väl cigarett suget till en hel del kan jag tänka mig. Hoppas det går över snart!

Hur som helst, jag har fått tillbaka min blogg lust. Det kanske märks med tanke på att man uppdaterar mer. Det känns jätte roligt =) Kanske inte skriver så intressant, men jag skriver nånting iaf.

Det ryktas om att det ska bli -35 grader imorron och kan nån bara säga att det inte stämmer??

Nu ska jag äta frukost sen åka bort till Sandra o uträtta lite ärenden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nej nej den satte dom på mig kl 12.00 och den höll sig fram till halv sex när krystvärkarna kom, då finns det inget som hjälper längre då är det bara tuta och köra så 1 och en halv timme var ett helvete av smärta..... 19.07 var hon ute så ca 6 timmar höll den... :) testa den om du får en långdragen förlossning... jo det var ju super söta namn ju. :)

2010-02-23 @ 10:06:40
Postat av: Lina

Det är nog mkt hormoner! Jag kände mej som en häxa i slutet och kände, som du, absolut inte igen mej själv. Läskigt, men det blir snart bättre :) Vad roligt att den funkade :D Luktar otroligt fräscht dessutom :) Looooooooove it!

2010-02-23 @ 10:12:03
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej epidural i ryggmärgen :) gjorde inte ett dugg ont heller... :)

2010-02-23 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0