fredagsmyyyyyyys

Publicerat: 2010-02-05 Kl: 13:17:02 | I kategori: Allmänt


Det är ju det alla säger på fredagar så jag hakar väl på ;)

Igår natt vid 04:05 kom William in till oss, o det enda jag tänkte var "hoppas han inte tror att det är morron" jag var såå trött. Han pratade lite o frågade olika saker sen la vi oss o sov. Han somnade men rullade ganska snabbt över till dannes sida, skönt. För jag är stor o William är stor o han ligger inte stilla när han sover. Det är armbågar o knäskålar i ryggen o han sliter i täcket o håller på. Det var nog förklaringen till att jag var så trött igår kväll. Även så slumrade jag till efter middag en halv timma, under den tiden hade William gått o ätit upp dannes mat(potatisbullar), men när d kom hem sa William glatt "jag sparade en åt dig", haha gullungen min! 

Tror jag somnade halv 12 igår kväll, MEN då ringer marcus på dannes mobil vid 1 och jag som är så lätt väckt vaknade ju. O han fortsätter tomprata, fyllskalle;) Somnade om vid halv fyra ungefär, kollade sist på klockan då. Fick sån jäkla halsbränna oxå, den värsta jag har varit med om, det gjorde så ont i hjärtat/bröstkorgen. Men eftersom jag är ledig idag somnade jag om när grabbarna hade gått fram till tolv, härligt=)

Nu kommer snart mamma, vi ska panta bort alla mina cola flaskor, handla, träffa chefen hämta den lilla chefen sen hem o städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0