haircut!

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 13:07:40 | I kategori: Allmänt


Jag måste klippa håret och det är nu, snarast! Ni vill inte ens veta hur långt och mycket det är alltså.. Och sen kom jag ihåg från förra gången när jag amma, det växer sjukt mycket. Mitt hår har alltid växt fort men just under graviditeten och efter då växer det säkert flera meter :P

Eftersom jag inte får nå svar om jag ska jobba nånting i veckan så kan jag ju lika gärna boka klipptid vilken dag som helst, tror jag ska göra det imorron =)

Fick papper hem nu om magnetröntgen men det stod inte hur det skulle gå till så jag ringde och prata med någon tjej. Hon var jätte trevlig o förklarade hur det gick till med sövningen o hur lång tid det tar m.m. Har inte tänkt på det som en stor sak hittills, men undra hur det kommer kännas när dom ska söva han? Det är väl lite laskigt?? Jag hoppas det går bra iaf!!

Kommentarer
Postat av: -c-

Då min son skulle magnetröntgas i slutet på förra året så hade jag tusen tankar i huvudet. Tänk om han aldrig vaknar upp igen,om han får en för stor dos, och så vidare..



Men väl på plats föll sig allt så naturligt. Det gick jättebra! Det kommer nog gå bra för er med.



Tänk på att det tar tiiid. Ta med ett lass med tidningar (de få som finns är inte alltid i ens smak) och lite mat. Och även mat (drickyoghurt eller liknande) till W som han kan äta någon timme efter att han vaknat =)

2010-02-16 @ 14:03:53
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0