Hockey

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 09:18:48 | I kategori: Allmänt


William vaknade lagom till hockeyn, jag vet inte vad det har varit med han dom senaste dagarna som vaknar 5 och 6. Kanske för att han är lite snorig eller sugen på att titta på hockey =) Vann gjorde dom iaf och tur var väl det!

Jag är fortfarande väldigt fundersam över namnet till lillan, jag förstår inte varför jag inte fastnar för nånting. Hon kanske bli namnlös första veckorna, hehe. Leona? Melina? Det är lättare med pojknamn! Men vi lääängtar!! Det är inte lång tid kvar nu, vecka 35.. Från vecka 36 kan det väl hända när som helst som dom säger, men nu när allt är klar kan hon väl komma??=))

Nu ska jag fixa lite saker här hemma sen har jag lite saker att stå i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0